مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-15سياسي

حاج محمدی: برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها، نیازمند آموزگاران تربیتی هستیم


رییس سازمان زندان ها در دیدار با آیت الله اعرافی بر ضرورت همکاری بیشتر حوزه های علمیه برای گسترش برنامه های فرهنگی در زندان ها تاکید کرد.

- در دیدار رییس سازمان زندان ها با آیت الله اعرافی مطرح شد حاج محمدی: برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها، نیازمند آموزگاران تربیتی هستیم رییس سازمان زندان ها در دیدار با آیت الله اعرافی بر ضرورت همکاری بیشتر حوزه های علمیه برای گسترش برنامه های فرهنگی در زندان ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، محمدمهدی حاج محمدی در دیدار با آیت الله اعرافی گفت: در سال گذشته و اوضاع کرونا، علی رغم مشکلات موجود اقدامات خوبی در زندان ها به ویژه در حوزه اشتغال به وقوع پیوست.

وی افزود: در دهه محرم سال گذشته تعدادی از طلاب با حضور شبانه روزی در زندان ها در کنار زندانیان حضور یافتند و با آنان زندگی کردند.

رییس سازمان زندان ها تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که بر اساس فرمایش حضرت آقا زندان را به آموزشگاه نیکی ها تبدیل کنیم؛ لذا در ابتدا برای تربیت آموزگاران و بهره مندی از روحانیونی که بر اساس سرفصل های ویژه امور تربیتی در زندان ها آموزش دیده باشند، نیازمند مشارکت و حمایت حوزه های علمیه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج محمدی: برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها، نیازمند آموزگاران تربیتی هستیم

حاج محمدی: برای تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها، نیازمند آموزگاران تربیتی هستیم