مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-15دانش

تاکید بر هم افزایی سه نهاد دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: هم افزایی و تعامل میان کمیته تحقیقات دانشجویی، استعدادهای درخشان و انجمن های علمی دانشجویی در هر دانشگاهی از هدر رفت منابع جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست هم اندیشی مشترکی میان دکتر علی اکبر حقدوست ، دکتر سیماسادات لاری و دکتر فرید نجفی معاونان آموزشی ، فرهنگی و دانشجویی و فناوری و تحقیقات وزارت بهداشت با موضوع انجمن های علمی دانشجویی و راهکارهای گسترش فعالیت های این نهاد دانشجویی برگزار شد.

در این نشست در خصوص هم افزایی سه نهاد انجمن های علمی دانشجویی ، کمیته تحقیقات دانشجویی و دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی بحث و تبادل نظر شد.

دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درباره انجمن های علمی دانشجویی اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و موضوعات مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی موضوع انجمن های علمی دانشجویی و راه کارهای تقویت و توسعه این انجمن ها در سطح دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی است.

وی افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته، روند رو به رشدی به لحاظ کمی و کیفی در حوزه انجمن های علمی دانشجویی داشته ایم و به لحاظ تعدد و تنوع این انجمن ها در سطح دانشگاه های علوم پزشکی، به موفقیت های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر هم افزایی سه نهاد دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی

تاکید بر هم افزایی سه نهاد دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی