مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 00:252021-04-14اقتصادي

حل مشکل تردد خودرو های سنگین در شرق اصفهان


با بهره برداری کامل از مجموعه پل های شهید سلیمانی به عنوان بخشی از رینگ چهارم حلقه حفاظتی کلانشهر اصفهان، مشکل تردد خودرو های سنگین به داخل شهر از سمت شرق حل خواهد شد.

- مسعود قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره زمان بهره برداری از پروژه پل های شهید سلیمانی اظهار کرد: بخشی از این پروژه در انتهای سال قبل شامل پل شماره یک زیر بار ترافیک رفته وعملیات احداث مابقی پل ها نیز تقریبا به اتمام رسیده که پس از رفع نواقص و علامت گذاری به زودی به طور کامل از این پروژه بزرگ بهره برداری خواهد شد.

وی درباره مشخصات فنی این پروژه، تصریح کرد: این طرح شامل 5 پل است که طولانی ترین آن، پل شماره یک به طول 493 متر، در مسیر شرق به جنوب (یزد به شیراز)، در ارتفاع 14 متر می باشد و کوتاه ترین آن، پل شماره پنج به طول 125 در عمق 7 متری از سطح زمین است که در مسیر شمال به شرق (تهران به یزد)قرار دارد.

قاسمی گفت: پل های شماره دو و سه در مسیر شمالی – جنوبی به طول 200 و 177 متر و پل شماره چهار شامل لوپ های جنوب به غرب و غرب به شمال در ارتفاع  7 متری، دیگر پل های این مجموعه عظیم هستند.

  مدیر منطقه 15 درباره مزایای این طرح گفت: اجرای این پروژه در راستای برنامه اصفهان 1400 که هدف آن توسعه متوازن شهری است در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و با بهره برداری کامل از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل تردد خودرو های سنگین در شرق اصفهان

حل مشکل تردد خودرو های سنگین در شرق اصفهان