مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-14سياسي

سامانه حمایت برای کمک رسانی به خانواده زندانیان رونمایی شد


آیین رونمایی از سامانه «حمایت» به منظور خدمات رسانی بهتر به خانواده زندانیان در محل سازمان زندان ها و با حضور غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از سامانه  حمایت به منظور خدمات رسانی بهتر به به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

دسترسی آسان، عدالت توزیعی،  در اختیار بودن اطلاعات به روز خانواده ها برای متولیان، سرعت در ارائه خدمت، هدایت هدفمند حمایت ها از جمله ویژگی های این سامانه است تا تمامی خانواده های زندانیان بتوانند جهت بهره مندی از خدمات حمایتی از آن استفاده کنند.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی سازمان زندانها زمینه های دگرخواهی را برای شاغلین این عرصه مهیا کرده است، گفت: خدمت به زندانیان و خانواده زندانیان از جمله وظایف ما در دستگاه قضایی است؛ البته اهتمام در اجرای مأموریت حفظ و ارتقای امنیت و آسایش شهروندان با در حبس نگهداشتن افرادی که در امنیت آنها مخاطره ایجاد می کنند نیز از جمله وظایف و مأموریت های ماست.

سخنگوی دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه کم هزینه ترین و موثرترین راه اصلاح مجرمین، نوع رفتار زندانبانان می باشد، گفت: اگر زندانیان احساس کنند که ما خیرخواه آن ها هستیم و این مهم را از اعمال و رفتار ما درک کنند، قطعاً ما در دستگاه قضا و سازمان زندان ها در نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه حمایت برای کمک رسانی به خانواده زندانیان رونمایی شد

سامانه حمایت برای کمک رسانی به خانواده زندانیان رونمایی شد