مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-14اقتصادي

میانگین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی 130 درصد افزایش یافت


مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با تشریح فرایند متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 1400 نسبت به اسفند ماه 1398 از افزایش 130 درصدی برخوردار است.

- سید احمد سیدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اشاره به اینکه اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی درواقع اجابت و تحقق یک خواسته 12 ساله بازنشستگان است، اظهار کرد: اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه، کاهش خرید مردم و تورم ناشی از تحریم های ظالمانه سعی شد تا بهترین روش برای افزایش مستمری بگیران لحاظ شود و درنهایت فرمول تدوین شده افزایش 130 درصدی را به دنبال داشت.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: با افزایش های امسال، رشد مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی نسبت به اسفند سال 98 افزایش 130 درصدی را نشان می دهد که نسبت افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان با افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری برابر شده است.

سیدی با تشریح پرداخت بازنشستگان در دو سال گذشته، گفت: در اسفند 98 پرداختی بازنشسته تأمین اجتماعی حداقل بگیر با 30 سال سابقه یک میلیون و 670 هزار تومان بود با اعمال متناسب سازی مرداد سال 99  به 2 میلیون و 800 هزار رسید و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی 130 درصد افزایش یافت

میانگین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان شمالی 130 درصد افزایش یافت