مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-14سياسي

شورای ائتلاف، یک تشکل فراگیر، منسجم و با برنامه است


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان شمالی گفت: شورای ائتلاف یک تشکل فراگیر، منسجم و با برنامه است و دایره شمولیت آن نیز کسانی هستند که فارغ از حزب گرایی اند و دل در انقلاب و نظام و رهبری دارند.

- علیرضا صحراگرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، در خصوص عملکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان شمالی اظهار کرد: شورای ائتلاف یک تشکل فراگیر، منسجم و با برنامه است و دایره شمولیت آن نیز کسانی هستند که فارغ از حزب گرایی اند و دل در انقلاب و نظام و رهبری دارند.

  وی گفت: در کل کشور قریب به 220 نفر از نمایندگان شورای اسلامی در این شورا حضور دارند که درواقع خروجی های آن محسوب می شوند.

  دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان شمالی افزود: بخش اعظم موفقیت این شورا به خاطر فراگیر بودن این تشکل است و شورا در این مقطع دارای سه مأموریت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی است که در هرکدام به دنبال نقش آفرینی است.

  صحراگرد افزود: بخش عمده کار شورا در حال حاضر درزمینهٔ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است که شوراهای استانی بیشتر در حوزه انتخابات شوراهای شهر فعالیت می کنند، درواقع ایجاد مدلی برای سازمان دهی طراحی شده که برگرفته از آسیب شناسی دوره های قبلی و نیازسنجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف، یک تشکل فراگیر، منسجم و با برنامه است

شورای ائتلاف، یک تشکل فراگیر، منسجم و با برنامه است