مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-14بين الملل

تحرکات نظامی ناتو در دریای سیاه را جدی تلقی می کنیم


دبیر شورای امنیت ملی روسیه ضمن متهم کردن ناتو، آمریکا و انگلیس به ایجاد تحرکات نظامی در دریای سیاه، گفت که کشورش این تهدیدات را جدی تلقی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، در پی تشدید تنش ها در دریای سیاه و منطقه دونباس واقع در شرق اوکراین، دبیر شورای امنیت روسیه، با اشاره به تحرکات ناتو در منطقه گفت که کشورش مجبور به اتخاذ اقداماتی در راستای حصول اطمینان از حفظ امنیت مرزهایش است.

بر اساس این گزارش، نیکلای پاتروشف گفت: فعالیت های نظامی فزاینده ناتو در منطقه و مشخصاً آمریکا، در نزدیکی مرزهای روسیه در منطقه دریای سیاه، از سوی مسکو بسیار جدی تلقی خواهد شد.

وی همچنین افزود: سوال اینجاست که آمریکا در دریای سیاه چه می کند؟ (واشنگتن) چه منافعی ملی در این منطقه دارد که به دنبال آن است؟ آنهم درحالی که اکثر آمریکایی ها حتی هیچ ذهنیتی در مورد این دریا ندارند.

دبیر شورای امنیت ملی روسیه همچنین با تاکید بر لزوم اتخاذ مناسب در برابر اقدامات آمریکا و ناتو در دریای سیاه تاکید کرد: تحت چنین شرایطی، روسیه مجبور است اقداماتی متناسب در راستای تضمین امنیت مرزهای خود اتخاذ کند؛ اما در عین حال آماده آغاز مذاکرات در راستای دستیابی به ثبات سیاسی در این شرایط هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات نظامی ناتو در دریای سیاه را جدی تلقی می کنیم

تحرکات نظامی ناتو در دریای سیاه را جدی تلقی می کنیم