مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-14بين الملل

تأکید رییس جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی


حسن روحانی در گفت و گوی تلفنی با رجب طیب اردوغان گفت: باز شدن پای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه را خطرناک می دانیم و برخورد جدی با آن ضروری و لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام از مسیر گفت و گوهای آستانه، بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد و گفت: همکاری ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار منطقه می تواند در حل و فصل مشکلات و بحران های منطقه ای تاثیرگذار باشد.

روحانی در بخش دیگری از گفت و گو با رجب طیب اردوغان با اشاره به تحرکات اخیر و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه و همچنین تروریسم هسته ای، تاکید کرد: همکاری کشورهای منطقه برای تامین امنیت و صلح و ثبات ضروری است، باز شدن پای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه را خطرناک می دانیم و برخورد جدی با آن ضروری و لازم است.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با تبریک متقابل فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دولت و مردم ایران، بر اراده جدی آنکارا برای توسعه و تعمیق روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

اردوغان در این تماس تلفنی با ابراز خوشحالی از اینکه همکاری های دو کشور حتی در دوره شیوع ویروس کرونا نیز همچنان ادامه داشته است، برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه در اردیبهشت ماه سال جاری را نمونه بارزی از عزم و اراده بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی

تأکید رییس جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی