مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-14سياسي

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه


نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با حضور امیر دریادار حسین خانزادی و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه  در بندرعباس برگزار شد.

- نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با حضور امیر دریادار حسین خانزادی و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه  در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ نشست هم افزایی فرماندهان دو نیروی دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان و فرماندهان دو نیرو، در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای همرزم گرامی برادر دریادار تنگسیری گفت: امیدواریم با تلاش هم افزای دو نیروی مقتدر دریایی سپاه و ارتش بتوانیم در سایه منویات و هدایت های مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی ) ، مایه افتخار و عزت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه