مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-14پزشكي

هفته بسیار سختی پیش رو داریم/حوزه درمان جای سیاسی کاری نیست


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: با توجه به اینکه وارد موج چهارم شیوع ویروس کرونا شده ایم، هفته بسیار سختی را پیش رو داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود دارد، فضای ناجوانمردانه ای است، تصریح کرد: زنجان جزو استان هایی است که توانسته است در حوزه مقابله و کنترل بیماری کرونا اقدامات اساسی و گام های موثری را تا به امروز برداشته و این روند را تا به امروز ادامه دهد و این خود حاکی از وجود ظرفیت های ارزشمندی است که در این استان وجود دارد.

نمکی با بیان اینکه مهم ترین و عملی ترین راهکار موجود برای مقابله با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، همراهی همه مردم است، ادامه داد: همه ما به این موضوع واقف هستیم که شیوع ویروس کرونا خسارات زیادی را به مردم تحمیل کرده و ما نیز قادر به جبران این خسارات نیستیم اما از افرادی هم که حمایت نکردند فقط می توان گلایه کرد و کار درمانی را بر روی این افراد را نیز در صورت ابتلا به کرونا انجام خواهیم داد.

وی با یادآوری اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا دنیا شرایط بسیار سختی را به ویژه در سال گذشته تجربه کند، اظهار کرد: آماری که در این زمینه از خود به جای گذاشتیم حاکی از آن بود که در زمینه کنترل این بیماری طی سال گذشته توانستیم از خیلی از کشورها گوی سبقت را بگیریم و این مهم در شرایطی محقق شد که تحت هر شرایطی فقط متکی به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیار سختی پیش رو داریم/حوزه درمان جای سیاسی کاری نیست

هفته بسیار سختی پیش رو داریم/حوزه درمان جای سیاسی کاری نیست