مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-14اقتصادي

محدودیت های جدید کرونایی در ادارات بوشهر


استاندار بوشهر در بخشنامه ای از محدودیت های جدید کرونایی از شنبه در ادارات این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بخشنامه ای که امروز صادر کرده است همه دستگاه های اجرایی را موظف کرده است که از شنبه 28 فروردین به مدت یک هفته در همه شهرستان های قرمز حداکثر با حضور یک سوم کارکنان ساکن در مرکز شهرستان فعالیت کنند.

در متن این بخشنامه آمده است: با توجه به تشدید اعمال محدودیت های ورود و خروج به و از شهرهای قرمز سایر کارکنان غیر ساکن به مدت یک هفته حق مراجعه به دستگاه مربوط را ندارند.

استاندار بوشهر در این بخشنامه تصریح کرد: با توجه به ضرورت کاهش تردد ها مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به اختیارات پیش بینی شده در مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا نسبت به کاهش حضور کارکنان به کمترین میزان ممکن و تعطیلی واحدهای غیر ضروری در ادارات و ارائه نشدن برخی خدمات فاقد فوریت که باعث تردد و تجمع ارباب رجوع می شود در هفته آینده اقدام کنند.

با استناد به این بخشنامه همه جلسات و ماموریت ها و بازدید های مدیران و کارکنان اداری به مرکز استان و شهرستان ها باید تعطیل شوند و بر ارائه خدمت از طریق میز خدمت و حضور نیافتن ارباب رجوع در همه اتاق ها و واحد های داخلی هر دستگاه تاکید شده است همچنین طبق این بخشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید کرونایی در ادارات بوشهر

محدودیت های جدید کرونایی در ادارات بوشهر