مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-14سياسي

چاووشی خوانی، نقاره زنی و دمامه زنی به مناسبت حلول ماه رمضان


به رسم خوش تهران قدیم، چاووشی خوانی، نقاره زنی و دمامه زنی در سطح منطقه تاریخی 12 برگزار شد تا با شادباش بشارت رسیدن ماه خوش ضیافت الله به پیشواز این ماه مبارک رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت: صبح روز گذشته، برنامه چاووشی خوانی، نقاره زنی و دمامه زنی توسط گروه های هنری ساعت 9 صبح در میدان شهدا، ساعت 10 میدان بهارستان و ساعت 11 در میدان امام خمینی (ره)، گذر گردشگری باب همایون برگزار شد.

وی هدف از اجرای این برنامه ها را شادباش بشارت رسیدن ماه ضیافت الله خواند و افزود: با توجه به شرایط شیوع کروناویروس، تلاش شد این اقدامات با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع انجام گیرد که با استقبال خوب مردم حاضر در محیط روبه رو شد و اشخاص هم زمان با اجرای برنامه با بالابردن دست های خود به راز و نیاز و مناجات با حضرت احدیت پرداختند؛ همچنین برای همه بیماران کرونایی، خانواده های آنان و کادر درمان و مراکز درمانی دست به دعا شدند.

شهردار قلب طهران با بیان اینکه هم نوایی شهروندان با این مراسم، نشان از قلب های آماده و باایمان آنان دانست و بیان کرد: از آنجا که این ماه، متعلق به امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) نیز می باشد، در مدح امام اول شیعیان مدیحه سرایی شد؛ همچنین با توجه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووشی خوانی، نقاره زنی و دمامه زنی به مناسبت حلول ماه رمضان

چاووشی خوانی، نقاره زنی و دمامه زنی به مناسبت حلول ماه رمضان