مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-14سياسي

پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به گیلان/ یک واحد تولیدی احیا می شود


مدیرکل سازمان بازرسی گیلان با اشاره به پیگیری مصوبات سفر قوه قضاییه به استان، گفت: احیای یک واحد تولیدی بزرگ در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله مسرور ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث شرکت ریسندگی و دستور رییس قوه قضاییه پیگیری موضوع در اسرع وقت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به سفر رییس قوه قضاییه به گیلان و آثار و برکات آن مردم استان بیش از هر زمانی امیدوار شدند.

وی به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر احیای صنعت گیلان و برداشتن موانع، برای برطرف شدن مشکلات صنعتی استان اشاره کرد و افزود: احیای این کارخانه نساجی نوید بخش آینده ای روشن در بخش صنعت و اشتغال برای گیلان خواهد بود.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با اشاره به چشم طمع عده ای به زمین 85 هکتاری این کارخانه که در بهترین نقطه شهر رشت قرار دارد، بیان کرد: تولیدات این کارخانه نساجی نه تنها نیاز گیلان بلکه نیاز کشور را نیز تأمین می کند.

مسرور با بیان اینکه این کارخانه یک واحد تولیدی بسیار قوی بود که زمانی حدود چهار هزار کارگر در آن مشغول به کار بودند، گفت: طمع کاران به بهانه زمین آن، چرخ های این کارخانه را از حرکت بازداشتند.

مسرور همچنین به رایزنی های انجام شده با مدیران این کارخانه اشاره و با تاکید بر تسریع روند پروژه عمرانی و راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به گیلان/ یک واحد تولیدی احیا می شود

پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به گیلان/ یک واحد تولیدی احیا می شود