مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-14اقتصادي

گلایه معاون استاندار یزد از کم کاری دستگاه ها در طرح اقدام ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به اشاره به برخی کم کاری ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: متاسفانه بنیاد مسکن علی رغم وظیفه و تعریفی که در خدمات خود برای ساخت مسکن دارد به وظایف خود در قبال طرح مسکن ملی عمل نکرد.

- محسن صادقیان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که چندسال بعد از اجرای طرح مسکن مهر تصمیم خاصی در این حوزه نداشتیم، اظهار کرد: این موضوع باعث شد تا تبعات منفی در خصوص زمین و ساخت و ساز در سطح جامعه ایجاد شود.

وی با بیان این که دولت در زمینه مسکن خیلی دیر اقدام کرد افزود: با این وجود بخشی از این اقدام به نتیجه رسید و در شهر یزد شاهد تحویل تعدادی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به متقاضیان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به این که در طرح اقدام ملی مسکن خیلی از مردمی که مالکیتی ندارند و تسهیلاتی هم نگرفته اند و می تواند گفت ذی حق هستند، صاحبخانه می شوند عنوان کرد: در این طرح تنها هزینه ساخت و ساز دریافت می شود و هزینه زمین برای متقاضی صفر است و بازخورد های خوبی هم در جامعه در این خصوص شاهد هستیم.

صادقیان با تاکید بر این که متولی طرح اقدام ملی مسکن حوزه عمرانی استانداری نیست اما با برگزاری جلسات سعی داریم که روند کار دستگاه های متولی و مسئول را تسریع کنیم اظهار کرد: مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه معاون استاندار یزد از کم کاری دستگاه ها در طرح اقدام ملی مسکن

گلایه معاون استاندار یزد از کم کاری دستگاه ها در طرح اقدام ملی مسکن