مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-14بين الملل

حمایت دموکرات ها از بازگشت آمریکا به برجام


جمعی از سناتورهای دموکرات آمریکا در نامه ای خطاب به رییس جمهور کشورشان از تلاش ها برای بازگشت واشنگتن به برجام حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری هیل، 27 سناتور دموکرات طی نامه ای خطاب به جو بایدن رییس جمهور آمریکا در شرایطی که مذاکرات غیرمستقیم با ایران برای احیای توافق هسته ای در جریان است از تلاش های واشنگتن برای بازگشت به برجام حمایت کردند.

این سناتورها که تیم کاین سناتور ویرجینیا و عضو کمیته های روابط خارجی و نیروهای مسلح سنا و کریس مورفی سناتور کنتیکت و رییس کمیته های فرعی خاور نزدیک، جنوب آسیا، آسیای میانه و ضدتروریسم در راس آنها قرار دارند، سه شنبه شب نامه خود را به جو بایدن ارائه داده و در آن از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا برای خروج یک جانبه از توافق هسته ای درسال 2018 انتقاد کردند.

آنها همچنین در این نامه آورده اند: خساراتی که در چهار سال گذشته ایجاد شد کشور ما را با چالش های متعددی در سراسر دنیا مواجه کرد.

تردیدی نیست که یکی از اولویت های زودهنگام و ضروری در زمینه امنیت ملی شما باید بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) باشد.

این سناتورها افزودند: ما به طور قوی از بازگشت به برجام و استفاده از رویکرد پایبندی در برابر پایبندی به عنوان نقطه آغاز تنظیم مجدد روابط با ایران حمایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دموکرات ها از بازگشت آمریکا به برجام

حمایت دموکرات ها از بازگشت آمریکا به برجام