مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-14اقتصادي

رشد 31 درصدی رضایت مشتریان ایران خودرو از رسیدگی به درخواست ها


براساس گزارش شرکت بازرس تعیین شده از سوی وزارت صمت، میزان رضایت از رسیدگی به درخواست ها و شکایات در شرکت ایران خودرو در شش ماهه نخست سـال 1399 نسبت به مدت مشابه سال 1398، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- رییس رسیدگی به درخواست های مشتریان ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی ایران خودرو با پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش بی دریغ همکاران، همواره در تلاش برای رضایت مندی و آرامش خاطر سرمایه های اجتماعی خود است.

مهدی معصومی افزود: در سالی که گذشت، ایران خودرو علاوه بر مدیریت شرایط خاص ناشی از تحریم و سلامت در کشور، پیشرو در رکوردشکنی های متعدد و متنوع در صنعت بوده است.

مدیریت ارتباط با مشتریان با بهره گیری از روش تمرکز در پاسخ گویی و افزایش کانال های ارتباطی خود، با وجود افزایش 9 درصدی تحویل خودرو در سال 1399 نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی در ارتقای رضایت مشتریان داشته است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته سرانه درخواست ها و شکایات نسبت به فرآیند تحویل خودرو، 64 درصد نسبت به سال 97 و 47 درصد نسبت به سال 98 کاهش یافته است.

هم چنین بررسی و به نتیجه رساندن 99.

5 درصد از درخواست ها و شکایات ثبت شده در سال 1399، گویای تلاش مجدانه ایران خودرو به عنوان بزرگ ترین خودروساز کشور در ارایه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 31 درصدی رضایت مشتریان ایران خودرو از رسیدگی به درخواست ها

رشد 31 درصدی رضایت مشتریان ایران خودرو از رسیدگی به درخواست ها