مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-14بين الملل

تداوم تظاهرات دانشجویی در الجزایر همزمان با آغاز ماه رمضان


با وجود آغاز ماه مبارک رمضان تظاهرات جنبش دانشجویی الجزایر ادامه یافته و تظاهرکنندگان تغییر حاکمیت، آزادی دستگاه عدالت و دادگستری و مطبوعات را خواستار شدند.

- با وجود آغاز ماه مبارک رمضان تظاهرات جنبش دانشجویی الجزایر ادامه یافته و تظاهرکنندگان تغییر حاکمیت، آزادی دستگاه عدالت و دادگستری و مطبوعات را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، همزمان با آغاز ماه رمضان در الجزایر، جنبش دانشجویی این کشور برای ادامه تظاهرات فراخوان داد به این ترتیب در اولین روز ماه رمضان در پایتخت و برخی شهرهای این کشور راهپیمایی هایی برپا شده و تظاهرکنندگان ایجاد تغییر و تحقق آزادی ها را خواستار شده و با انتخابات پارلمانی که قرار است 12 ژوئن آتی برگزار شود، مخالفت کردند.

صدها دانشجو در تظاهرات هفتگی پایتخت الجزایر شرکت کردند، این راهپیمایی بر خلاف قبلی ها از نقطه تجمع در میدان الشهدا به راه افتاده و با پخش سرود ملی آغاز شد، در ادامه نیز شعارهایی علیه حاکمیت سر داده شده و تغییر حاکمیت، آزادی دستگاه قضایی و دادگستری و برداشتن فشارها از مطبوعات و رسانه ها خواسته شد.

یکی از فعالان این جنبش در گفتگو با العربی الجدید تاکید کرد که ماه رمضان و روزه داری هرگز مانع از استمرار فعالیت های این جنبش و درخواست آنها برای تحقق حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تظاهرات دانشجویی در الجزایر همزمان با آغاز ماه رمضان

تداوم تظاهرات دانشجویی در الجزایر همزمان با آغاز ماه رمضان