مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-14بين الملل

افزیاش واردات نفت خام چین از ایران پس از روی کار آمدن بایدن (+نمودار)


پس از پیروزی بایدن در انتخابات آبان ماه سال گذشته در آمریکا، انتظار جامعه جهانی مبنی بر لغو تحریم های نفتی ایران، در افزایش فروش نفت ایران تاثیر داشته است.

- افزیاش واردات نفت خام چین از ایران پس از روی کار آمدن بایدن (+نمودار) پس از پیروزی بایدن در انتخابات آبان ماه سال گذشته در آمریکا، انتظار جامعه جهانی مبنی بر لغو تحریم های نفتی ایران، در افزایش فروش نفت ایران تاثیر داشته است.

واردات نفت خام چین از ایران طی ماه های گذشته و پس از روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهوری جدید آمریکا افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز با انتشار گزارشی در این باره نوشت؛ این امر موجب کاهش تقاضای نفت چین از سایر تولید کنندگان نفتی از جمله برزیل، آنگولا و روسیه شده و این کشورها را برای کاهش قیمت تحت فشار قرار داده و آنها را به فروش نفت ارزان به اروپا و هند واداشته است.

به نوشته رویترز پس از پیروزی بایدن در انتخابات آبان ماه سال گذشته در آمریکا، انتظار جامعه جهانی مبنی بر لغو تحریم های نفتی ایران، در افزایش فروش نفت ایران تاثیر داشته است.

به نوشته رویترز واردات نفت خام چین از ایران از ماه نوامبر 2020 و همزمان با شکست ترامپ از جو بایدن در انتخابات ماه نوامبر آمریکا، روند رو به رشد یافته و به طور متوسط در 5 ماه گذشته (ماه های نوامبر 2020 تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزیاش واردات نفت خام چین از ایران پس از روی کار آمدن بایدن (+نمودار)

افزیاش واردات نفت خام چین از ایران پس از روی کار آمدن بایدن (+نمودار)