مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-14سياسي

مردم تخلفات کرونایی را از طریق 3133 گزارش دهند


با شیوع گسترده کرونا در استان اردبیل و اوضاع وخیم این بیماری، مردم تخلفات کرونایی را از طریق سامانه 3133 گزارش دهند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با شیوع گسترده کرونا در استان اردبیل و اوضاع وخیم این بیماری، مردم تخلفات کرونایی را از طریق سامانه 3133 گزارش دهند.

اکبر بهنام جو در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به بروز تخلفات متعدد در گسترش بیماری کرونا و برگزاری جشن ها و دورهمی های خطرناک، انتظار داریم اهالی استان چنین مواردی را از طریق سامانه 3133 اطلاع رسانی کنند تا ضمن برخورد و تذکر، جلوی گسترش خطرناک ویروس جهش یافته کرونا گرفته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران بستری و بدحال کرونا، مقرر شد تا در کنار افزایش تخت های بیمارستانی، قرنطینه خانگی برای افراد با علایم کمتر در منازل مد نظر قرار گرفته تا با تأمین مایحتاج و نیازمندی چنین خانواده هایی افراد گرفتار کرونا ایام 14 روزه کرونا را با ماندن در منزل مراعات کنند.

استاندار اردبیل گفت: از ظرفیت شبکه شاد که 200 هزار نفر جمعیت دانش آموزی و خانواده ها درگیر آموزش های مجازی هستند، برای اطلاع رسانی و انتشار پیام های خودمراقبتی بسیار مهم و اساسی است که قطعا از این بستر و ظرفیت نیز در اشاعه فرهنگ صحیح رفتارهای اجتماعی در ایام کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفات کرونایی را از طریق 3133 گزارش دهند

مردم تخلفات کرونایی را از طریق 3133 گزارش دهند