مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-14پزشكي

فعالیت 400 تیم نظارتی در ماه مبارک رمضان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد 400 تیم نظارتی در ماه مبارک رمضان در حوزه تحت پوشش این دانشگاه فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد باباخانی اظهار کرد: نظارت های ویژه ماه مبارک رمضان از اول تا آخر این ماه مبارک و از ساعت 8 تا 22 صورت می پذیرد و در مناطقی مانند منطقه ثامن فعالیت ناظران تا ساعت 24 بوده و اوج نظارت ناظران هم از 3 ساعت قبل تا 3 ساعت پس از افطار خواهد بود.

رییس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد 400 تیم نظارتی در ماه مبارک رمضان در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال بوده که 150 تیم آن در مشهد و 250 تیم دیگر در شهرستان های تابعه است و در هر تیم 2 بازرس حضور دارد.

وی با بیان اینکه بهترین کار در ماه مبارک رمضان همچون دیگر ماه های سال در خانه ماندن است، خاطرنشان کرد: مردم در ماه مبارک رمضان تا حد امکان وعده های غذایی را در منزل مصرف کنن دو اگر هم می خواهند حلیم، شله و یا دیگر غذاها را برای وعده های غذایی سحر و افطار خریداری کنند به واحدهای مجاز مراجعه کنند.

باباخانی تصریح کرد: توصیه اکید ما در ایام ماه مبارک رمضان عدم برپایی سفره های سحری و افطاری حتی خانوادگی و جمع کوچک بوده و اینکه هزینه آن را جهت کمک به نیازمندان اختصاص دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 تیم نظارتی در ماه مبارک رمضان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فعالیت 400 تیم نظارتی در ماه مبارک رمضان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد