مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-14سياسي

برنامه های قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برنامه های قرآنی حرم مطهر امام رضا(ع) در روزهای ماه رمضان را تشریح کرد که این برنامه ها برای سنین مختلف و در ساعات مختلف شبانه روز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برنامه های قرآنی حرم مطهر امام رضا(ع) در روزهای ماه رمضان را تشریح کرد که این برنامه ها برای سنین مختلف و در ساعات مختلف شبانه روز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان در گفت وگو با ایسنا درخصوص برنامه های حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن ویژه برنامه های قرآنی متنوعی تدارک دیده شده است.

به منظور بهره مندی بیشتر زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی از فیض تلاوت قرآن کریم در این ماه، محافل قرآنی متعددی در ساعات مختلفی از شبانه روز برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: نخستین محفل قرآنی روزانه حرم رضوی در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه پس از اقامه نماز صبح در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برپا خواهد شد.

هم چنین جلسات ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی از ساعت 11 الی 12 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود و در ساعت 17 الی 18 نیز زائران و مجاوران بارگاه نورانی رضوی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد میهمان محفل ترتیل خوانی قرآن کریم خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان

برنامه های قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان