مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-14بين الملل

اوباما وقوع یک تراژدی بی معنای دیگر در آمریکا را محکوم کرد


باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به کشته شدن یک مرد سیاه پوست 20 ساله به نام دانته رایت به دست یک افسر پلیس در مینیاپولیس تاکید کرد که آمریکا نیاز دارد به اینکه مجددا امنیت عمومی و سیاست های پلیس خود را بازطراحی کند.

- اوباما وقوع یک "تراژدی بی معنای دیگر" در آمریکا را محکوم کرد باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به کشته شدن یک مرد سیاه پوست 20 ساله به نام "دانته رایت" به دست یک افسر پلیس در مینیاپولیس تاکید کرد که آمریکا نیاز دارد به اینکه "مجددا امنیت عمومی و سیاست های پلیس خود را بازطراحی کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، در پی بروز اعتراضات سراسری گسترده ضدنژادپرستی در آمریکا بعد از کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاه پوست در سال گذشته میلادی، طرح های اصلاحات در پلیس آمریکا در ابعادی که از زمان شکل گیری جنبش ضد نژاپرستی جان سیاه پوستان مهم است سابقه نداشته، پیشنهاد شد.

اما بسیاری از این طرح ها هرگز محقق نشدند.

ایالت مینه سوتای آمریکا شاهد چند شب اعتراضات ضد نژادپرستی در پی تیراندازی پلیس به دانته رایت در منطقه بروکلین سنتر بوده است و جمعیت بزرگی از معترضان مقررات منع رفت و آمد را به چالش کشیده و خواستار برکناری مقام های شهرشان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما وقوع یک تراژدی بی معنای دیگر در آمریکا را محکوم کرد

اوباما وقوع یک تراژدی بی معنای دیگر در آمریکا را محکوم کرد