مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-14سياسي

محکومیت خرابکاری تروریستی نطنز توسط دانشجویان قم


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در بیانیه ای با محکوم کردن حادثه نطنز اعلام کرد: سربازان مکتب امام خمینی(ره) در دانشگاه صنعتی قم تاکید می کنند اگر باز هم دچار اشتباه محاسباتی شده و این اقدام را پاسخ مناسب ندهیم باید منتظر حوادث بعدی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم آمده است: این سال ها همزمان با پیشرفت ملت ایران در زمینه های گوناگون، شاهد اقدامات خبیثانه دشمنان راه حق بوده ایم و این بار برای سومین مرتبه در سایت غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) خرابکاری صورت گرفت .

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی دانشجویان، دانشگاه صنعتی قم، علاوه بر محکوم کردن این حادثه تروریستی ، تاکید می کند : 1- هنگامی که در سال گذشته شاهد اقدامی دیگر در سایت نطنز بودیم، هشدار داده شد که سکوت در این باره و عدم پاسخ به موقع می تواند دشمنان گرگ صفت را حریص تر کرده تا دست به اقدامات دیگری بزنند.

آن هشدار نادیده گرفته شد و بعد از آن شاهد ترور شهید فخری زاده، حمله مکرر به مواضع نیروهای نزدیک به ایران در ، غنی سازی را محدود به تاسیسات نطنز نکنند و در سایت های هسته ای دیگر عمل غنی سازی را شروع کرده تا زمینه این نوع اقدامات به وجود نیاید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت خرابکاری تروریستی نطنز توسط دانشجویان قم

محکومیت خرابکاری تروریستی نطنز توسط دانشجویان قم