مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-14پزشكي

کرونای گسترش یافته در گلستان همان نوع قبلی است نه انگلیسی


تعداد موارد کرونای انگلیسی که وارد استان گلستان شده و گسترش پیدا کرده کم است و افزایش آن چنانی نداشته و پیک جدید ایجاد شده در این استان مربوط به گسترش کرونای انگلیسی نیست بلکه ناشی از چرخش همان ویروس کرونای قبلی بین مردم است.

- ایسنا/گلستان یک متخصص بیماری های داخلی گفت: تعداد موارد کرونای انگلیسی که وارد استان گلستان شده و گسترش پیدا کرده کم است و افزایش آن چنانی نداشته و پیک جدید ایجاد شده در این استان مربوط به گسترش کرونای انگلیسی نیست بلکه ناشی از چرخش همان ویروس کرونای قبلی بین مردم است.

دکتر محمد دادجو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به سهل انگاری های صورت گرفته از سوی مردم در روابط اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی در طول ایام نوروز و اعمال نشدن محدودیت برای سفرها، کاملاً قابل پیش بینی بود که بعد از نوروز با پیک جدید بیماری کرونا روبه رو می شویم.

وی با اشاره به قرمز شدن رنگ کرونایی نیمی از شهرهای گلستان، بیان کرد: پیکی بیماری که امروز گلستان با آن روبه رو است در اثر گسترش همان نوع قبلی و اولیه کرونا رخ داده و افزایش وحشتناک موارد کرونای انگلیسی عامل این پیک نیست.

هر چند کرونای انگلیسی وارد استان شده و با افزایش مبتلایان آن رو به هستیم اما در حال حاضر روند افزایشی آن خیلی محسوس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای گسترش یافته در گلستان همان نوع قبلی است نه انگلیسی

کرونای گسترش یافته در گلستان همان نوع قبلی است نه انگلیسی