مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-14دانش

تقدیر از برگزیدگان «ششمین جشنواره رویش دانشگاهی» در دانشگاه شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره رویش دانشگاهی دانشگاه شیراز به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز، - تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه شیراز اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره رویش دانشگاهی دانشگاه شیراز به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره رویش دانشگاهی دانشگاه شیراز به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز، به صورت مجازی، در تالارحکمت دانشگاه برگزار شد.

این آیین با حضور نادگران، رییس دانشگاه، تشخوریان مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، واعظی معاون دانشجویی و فرهنگی و حفیظی مدیر فرهنگی دانشگاه ترتیب یافت.

جشنواره کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی باعنوان رویش ، به عنوان یکی از بزرگ ترین جشنواره های دانشجویی، عرصه ی بروز و ظهور توانمندی ها و دستاورد های خانواده ی بزرگ کانون ها، هرساله از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و وزارت عتف در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیر ششمین جشنواره ی رویش دانشگاه شیراز، امسال 18کانون در این برنامه شرکت کرده و 640 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برگزیدگان «ششمین جشنواره رویش دانشگاهی» در دانشگاه شیراز

تقدیر از برگزیدگان «ششمین جشنواره رویش دانشگاهی» در دانشگاه شیراز