مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-14اجتماعي

توضیحات سازمان محیط زیست درباره یک برنامه تلویزیونی


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تولید و پخش مجموعه طنز آموزشی «شوخی شوخی» با همکاری این سازمان و شبکه سه سیما گفت: - معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تولید و پخش مجموعه طنز آموزشی شوخی شوخی با همکاری این سازمان و شبکه سه سیما گفت: این مجموعه طنز با آموزش های غیر مستقیم و زبان زیبای طنز هرشب به مدت 20 دقیقه میهمان خانه های مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ژیلا مهدی آقایی افزود: این مجموعه به دنبال اثربخشی لازم و همراهی مخاطبان مختلف با حفظ محیط زیست است و از ویژگی های بارز این مجموعه، عروسکی بودن آن است و این فضای بسیار خوبی برای طنز فراهم می کند و تلاش می کند تا درقالب آیتم های نمایشی به طور غیر مستقیم ذهن مخاطب را با مسائل مختلف محیط زیستی درگیر کند.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شوخی شوخی با معرفی شخصیت های محیط زیستی از حیوانات، پیام های محیط زیستی ساده و کاربردی را که مردم می توانند با انجام آن ها در زندگی روزمره، درحفظ محیط زیست پیرامون شان اثر گذار باشند برای آنان بازگو می کند.

وی افزود: این برنامه عوامل محیط زیست انسانی، نمادهای محیط زیستی، گونه های جانوری و گیاهی درمعرض خطر انقراض، مناطق تحت مدیریت سازمان، تالاب ها و تنوع زیستی استان های کشور را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سازمان محیط زیست درباره یک برنامه تلویزیونی

توضیحات سازمان محیط زیست درباره یک برنامه تلویزیونی