مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-14سياسي

شورای شهر و معیشت؛ پارلمانِ مطلوبِ شهری چه تاثیری بر زندگی مردم دارد؟


طبق نظر اعضای ادوار شورای شهر مشهد در رابطه با نیازهای یک عضو مطلوب شورای شهر مهمترین ارکان وی شناخت شهر مشهد، تخصص، تعهد، ولایتمداری، صداقت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر هر چهار سال یک بار توسط مردم برگزیده می شوند تا مشکلات و معضلات شهر را بررسی و حل کنند، شهردار برای شهر انتخاب کنند و با خرد جمعی، مردم را از سد مشکلات برهانند.

اما این شورا بسته به وضعیت و مشکلات شهر نیازهای متفاوتی دارد، گاهی امواج اقتصادی، گاه طوفان معضلات اجتماعی و گاهی سیل تهاجم فرهنگی بر مردم شهر غالب می شود، از این رو از سکانداران و صاحبان کرسی های پیشین شورای اسلامی شهر مشهد خواستیم تا با تجربه ای که در دوره خود کسب کرده اند، نظرشان را در رابطه با ویژگی های مطلوب یک عضو شورا و نیاز واقعی شورای شهر مشهد بازگو کنند.

اعضای شورای شهر باید کار را جدی بگیرند نائب رییس سابق شورای اسلامی شهر مشهد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یک عضو شورای شهر باید نیازهای مردم را که در قانون آمده، با اِشرافی که بر این قوانین دارد رفع کند، معیشت مردم را سامان داده و رفع موانع کند.

محمدکمال سرویها با بیان اینکه مهمترین کار نماینده سامان دادن به معیشت مردم است، ادامه داد: در خصوص همه این موضوعات ما در قانون بند داریم که باید اعضا در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر و معیشت؛ پارلمانِ مطلوبِ شهری چه تاثیری بر زندگی مردم دارد؟

شورای شهر و معیشت؛ پارلمانِ مطلوبِ شهری چه تاثیری بر زندگی مردم دارد؟