مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-14سياسي

رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در مجامع مذهبی بهار


همدان _ رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: جوامع و محافل مذهبی در رعایت دستورالعملهای بهداشتی بهترین عملکرد را داشته اند.

- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با ، نماز جماعت در مساجد در شهرستان هایی که قرمز اعلام شده برگزار نمی شود.

وی با بیان اینکه مساجدی که نماز جماعت آنها کمتر از 20 نفر جمعیت دارند همچون قبل به فعالیت خود ادامه خواهند داد، افزود: درب مساجد اول وقت شرعی به مدت 30 دقیقه برای به جا آوردن فریضه نماز برای نمازگزاران با رعایت موارد بهداشتی باز است و در شهرها و روستاهایی که در وضعیت نارنجی و زرد هستند نماز جماعت مساجد به صورت مختصر و زمان محدود و ظرفیت کمتر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان محدودیت های 10 روزه ی کرونایی شهرستان ها و رفع خطر همه مساجد در طول ماه رمضان باز هستند و برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

جمشیدی افزود: برنامه شاخص فصل زندگی زیر نظر ستاد اجرای برنامه های قرآنی شهرستان با عناوینی نظیر برنامه های قرآنی، ترتیل خوانی، جزءخوانی در فضای باز و بیشتر مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: محفل انسی با قرآن در ایام ماه رمضان در اولین جلسه با تاسی از مقام معظم رهبری با حضور امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در مجامع مذهبی بهار

رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در مجامع مذهبی بهار