مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-14بين الملل

واکنش گروه های فلسطینی به ممانعت رژیم صهیونیستی از پخش اذان از مسجد الاقصی


تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی و ممانعت از پخش اذان را محکوم کردند.

- تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی و ممانعت از پخش اذان را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی را که مانع از پخش اذان نماز عشاء در اولین روز ماه رمضان از بلندگوهای این مسجد شد، محکوم کردند.

نبیل ابو ردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای جامعه جهانی را به در پیش گرفتن اقدامی جدی برای توقف اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی دعوت و تاکید کرد: این اقدامات تجاوز نژادپرستانه علیه حرمت مقدسات و آزادی عبادت و نیز نقض آشکار منشورهای جهانی حقوق بشر است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز در بیانیه ای اظهار کرد: اقدام پلیس رژیم اشغالگر در قطع سیم بلندگوهای مسجد الاقصی و ممانعت از پخش اذان عشاء در اولین روز ماه رمضان در واقع تجاوزی نژادپرستانه علیه مقدسات و نقض آزادی عبادت است.

قاسم در ادامه گفت: این اقدامات میزان بی توجهی صهیونیست ها به احساسات مسلمانان سراسر جهان و نادیده گرفتن تمامی قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های فلسطینی به ممانعت رژیم صهیونیستی از پخش اذان از مسجد الاقصی

واکنش گروه های فلسطینی به ممانعت رژیم صهیونیستی از پخش اذان از مسجد الاقصی