مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-13اقتصادي

آخرین جزییات از روند بازار سرمایه/ علت منفی شدن بورس دخالت دولت است


محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با اوضاع بازار سرمایه در سال جدید، - عضو ناظر مجلس بر بورس با بیان اینکه به نوعی بازار قفل شده است که این وضعیت نیاز به یک شوک دارد، گفت: اولین شوک بازار می تواند این باشد که دولت منابع هنگفتی را که توسط شرکت های خود از بازار سرمایه خارج کرده است را بازگرداند و جان مرده بازار را روحی دوباره بخشد.

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با اوضاع بازار سرمایه در سال جدید، اظهار کرد: متاسفانه در سال گذشته بازار سرمایه نتوانست به روند قبلی و مثبت خود بازگردد که علل مختلفی دارد و این موضوع مرتبط به این اواخر نیست.

وی ادامه داد: یکی از این علت ها سلب اعتماد مردم توسط دولت است یعنی متاسفانه دولت با دخالت در این بازار روند آن را بهم زد که نتیجه آن همین وضعیتی است که شاهد آن هستیم.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: خیلی از سهام داران حتی به قیمت ضرر قصد فروش سهام خود را دارند، ولی چون صف های فروش طولانی است و انگیزه خرید سهام در بازار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از روند بازار سرمایه/ علت منفی شدن بورس دخالت دولت است

آخرین جزییات از روند بازار سرمایه/ علت منفی شدن بورس دخالت دولت است