مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-13سياسي

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه معارفه شد


مراسم معارفه جبار گوهری بعنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه و تکریم امید قادری مدیرکل پیشین برگزار شد.

- ‍ ‍ مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه حفاظت از میراث فرهنگی و انتقال به نسل های آینده وظیفه همه ماست، ادامه داد: گردشگری در اقتصاد دنیا سهم بسزایی در بخش اشتغالزایی دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

وی به ظرفیت های کرمانشاه در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: پیگیری محور گردشگری بیستون _ تاق بستان، احیاء و مرمت بناهای تاریخی و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی از جمله اولویت هایی است که باید به آن توجه شود.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت سدها و منابع آبی، توجه به بخش گردشگری روستایی و عشایری استان، رونق طبیعت گردی، توسعه توریسم درمانی و .

تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت های استان باید به صورت قدرتمند استفاده شود.

سالاری ساماندهی مجموعه تاق بستان، برپایی رویدادهای گردشگری، توجه به بخش خصوصی و احیاء بناهای تاریخی و بازنگری در محدودیت های بافت تاریخی شهر کرمانشاه و برنامه ریزی برای احیاء و زنده سازی این بافت ارزشمند را از دیگر اولویت های کاری استان برشمرد که مدیریت جدید میراث فرهنگی استان باید به آن توجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه معارفه شد

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه معارفه شد