مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-13اجتماعي

اعمال قانون بیش از 11 هزار خودروی متخلف در زنجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال قانون بیش از 11 هزار دستگاه خودروی متخلف که به قانون منع ترددهای شبانه در سطح شهرستان های استان بی توجه بودند خبر داد.

- عباس مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت 22 تا 3 بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگبندی ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: این تعداد خودرو از ابتدای سال جاری تا کنون و پس از بی توجهی به پیامک های ارسالی و راهنمایی همکاران پلیس راهور مبلغ 2 میلیون ریال جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ورود و خروج خوروها از مناطق با رنگ بندی قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان برابر قانون جریمه خواهند شد ضمن اینکه تردد بین ساعات 22 تا 3 بامداد در همه مناطق شهری با رنگ های مختلف ممنوع است.

مظفری با اشاره به اعمال قانون بیش از 11 هزار خودرو در راستای محدودیت های کرونایی از طریق دوربین های پایش تصویری و عوامل پلیس راهور در شهرستان های استان زنجان، گفت: عده ای نیز برای فرار از قانون اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها می کنند که این عمل جرم بوده و عاملان به مراجع قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون بیش از 11 هزار خودروی متخلف در زنجان

اعمال قانون بیش از 11 هزار خودروی متخلف در زنجان