مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-13سياسي

شرایط برگزاری مراسم ماه رمضان در اردبیل اعلام شد


روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نحوه برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان در اردبیل را با عنایت به شرایط سخت کرونایی تشریح و تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر عدم برگزاری تجمعات مذهبی در ماه مبارک رمضان و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده و فاصله گذاری اجتماعی، امکان برگزاری جلسات معنوی و سخنرانی های مذهبی ممکن نخواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین با عنایت به لزوم بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و اشتیاق میهمانان ضیافت عظیم الهی در جهت ارتقای بینش و معرفت دینی در این ایام، مراسم سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضرت آیت الله عاملی به صورت پخش زنده از شبکه استانی سبلان و بدون حضور جمعیت برگزار می شود.

این اطلاعیه به نحوه برگزاری مراسم سخنرانی امام جمعه اردبیل ویژه ماه رمضان به طور کامل اشاره کرده است: مراسم سخنرانی آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل شب های رمضان رأس ساعت 22 شروع خواهد شد که در صفحه اینستاگرام معظم له به نشانی seyyed_hasan_ameli@ و صفحه فیس بوک به نشانی seyyedhasanameli@ به جهت دسترسی مخاطبین خارج از کشور پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری مراسم ماه رمضان در اردبیل اعلام شد

شرایط برگزاری مراسم ماه رمضان در اردبیل اعلام شد