مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-13اقتصادي

بازگشت بیش از 60 واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر


جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و بازگشت بیش از 60 واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر، مهم ترین رویکرد مدیریت استان بوده و خوشبختانه موفقیت های بسیار خوبی در این حوزه نصیب استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع در استان برداشته شده که خروجی آن احیا و توسعه واحدهای صنعتی در استان بوده است.

وی افزود: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و بازگشت بیش از 60 واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر، مهم ترین رویکرد مدیریت استان بوده و خوشبختانه موفقیت های بسیار خوبی در این حوزه نصیب استان شده است.

استاندار قم گزارش دهی به مردم و اطلاع رسانی از اقدامات استان را در راستای جهش تولید ضروری دانست و گفت: تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی در زمینه دستاوردها و  توفیقات اقتصادی دولت می تواند ایجاد فضای شور و نشاط و امیدآفرینی در بین مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تداوم سیاست های اقتصادی مسؤولان برای رفع موانع تولید را در ماه های پایانی دولت مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: همواره در اختلافات بین دستگاه های دولتی و واحدهای تولیدی، حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و خواهم بود، ضمن آن که تحقق شعار امسال نیز باید به عنوان خط مشی و فصل الخطاب مورد اهتمام مدیران قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 60 واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر

بازگشت بیش از 60 واحد به مدار تولید طی دو سال اخیر