مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-13سياسي

ثبت نام 489 داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی فیروزکوه قطعی شد


فرماندار فیروزکوه از ثبت نام قطعی 489 داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم مهری عصر سه شنبه در خصوص تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در فیروزکوه اظهار داشت: روستاهای شهرستان فیروزکوه به دو بخش ارجمند و مرکزی تقسیم می شود که در بخش مرکزی در 50 روستا انتخابات برگزار می شود.

مهری افزود: مجموع داوطلبین در این بخش 353 نفر بوده که 327 نفر مرد و 26 داوطلب نیز زن می باشد در این بخش یک داوطلب دارای مدرک دکترا و همچنین 40 داوطلب مدرک لیسانس و 23 داوطلب نیز دارای مدرک فوق لیسانس است.

وی گفت: در بخش مرکزی 23 درصد به مجموع داوطلبان نسبت به دوره گذشته اضافه شده و همچنین 38 درصد نیز به داوطلبین زن افزوده شده است.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: در بخش ارجمند نیز در 16 روستا انتخابات برگزاری می شود که 136 داوطلب در این بخش ثبت نام کردند و در این بخش نیز 119 داوطلب مرد و 17 داوطلب زن در این انتخابات ثبت نام کردند که مدرک تحصیلی یک نفر دکترا، 17 داوطلب لیسانس و هفت داوطلب نیز فوق لیسانس می باشند.

مهری عنوان داشت: نسبت به دوره قبل در بخش ارجمند 30 درصد افزایش داوطلب در این انتخابات داشتیم و همچنین 10 درصد نیز به میزان داوطلبان زن نیز افزوده شده و در تمامی این روستاها داوطلبین به حد نصاب رسیده و همچنین ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 489 داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی فیروزکوه قطعی شد

ثبت نام 489 داوطلب در انتخابات شوراهای روستایی فیروزکوه قطعی شد