مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-13سياسي

سهم 60 درصدی جوانان از داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی و عشایری خراسان جنوبی


رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از رکورد شکنی کاندیداها برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی و عشایری خبر داد و بیان کرد: 60 درصد مشارکت کنندگان، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از رکورد شکنی کاندیداها برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی و عشایری خبر داد و بیان کرد: 60 درصد مشارکت کنندگان، معادل 3 هزار و 400 نفر در گروه سنی 30 تا 50 سال قرار دارند.

ناصر خوش خبر، امروز سه شنبه 24 فروردین در تشریح وضعیت استقبال از عضویت در شوراهای اسلامی روستایی و عشایری به رسانه های گروهی گفت: آمار نهایی ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری 5 هزار و 348 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از تاریخ تأسیس استان تاکنون، چنین آماری را در انتخابات شوراهای روستایی و عشایری نداشته ایم.

وی بیان کرد: در دوره پنجم شوراها 4 هزار و 995 نفر برای حضور در رقابت انتخاباتی ثبت نام کرده بودند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی به مشارکت تحسین برانگیز بانوان روستایی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: از مجموع آمار ثبت نام کنندگان، بانوان با رقم 348 نفر، سهم 7 درصدی دارند.

خوش خبر ادامه داد: تعداد بانوان ثبت نام کننده در این دوره به نسبت دوره پنجم، حدود 2 برابر افزایش داشته است؛ آمار بانوان متقاضی، معادل 7 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 60 درصدی جوانان از داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی و عشایری خراسان جنوبی

سهم 60 درصدی جوانان از داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی و عشایری خراسان جنوبی