مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-13بين الملل

گره تشکیل دولت لبنان؛ جنگ توازن گروه های داخلی و محاسبات سعودی-آمریکایی


منابعی سیاسی نحوه سنگ اندازی آمریکایی ها در برابر ایده برگزاری دیداری میان نخست وزیر مکلف لبنان و رییس جریان آزاد ملی این کشور در فرانسه را تشریح کردند و از طرفی هم قابل درک است که عربستان و آمریکا از نخست وزیر مکلف می خواهند نتایج انتخابات را تغییر دهد.

- منابعی سیاسی نحوه سنگ اندازی آمریکایی ها در برابر ایده برگزاری دیداری میان نخست وزیر مکلف لبنان و رییس جریان آزاد ملی این کشور در فرانسه را تشریح کردند و از طرفی هم قابل درک است که عربستان و آمریکا از نخست وزیر مکلف می خواهند نتایج انتخابات را تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، منابع سیاسی که روند تشکیل دولت جدید لبنان را دنبال می کنند پس از گذشت نزدیک به شش ماه از مأموریت سعد حریری، نخست وزیر مکلف این کشور برای تشکیل دولت جدید، نسبت به بن بستی که روند تشکیل دولت در آن گرفتار آمده است، ابراز بدبینی کردند.

این منابع گفتند، موانع تشکیل دولت بهم گره خورده اند، برخی داخلی است و به توازن گروه های سیاسی در آخرین دولت دوره ریاست جمهوری میشل عون مربوط می شود و برخی از آنها خارجی بوده و شامل شروطی است که طرف های منطقه ای و بین المللی در برابر نخست وزیر مکلف گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره تشکیل دولت لبنان؛ جنگ توازن گروه های داخلی و محاسبات سعودی-آمریکایی

گره تشکیل دولت لبنان؛ جنگ توازن گروه های داخلی و محاسبات سعودی-آمریکایی