مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-13سياسي

ساخت مستند «نیلوفران آبی» برای کنگره 3535 شهید زنجان


معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت کمیته اطلاع رسانی ساخت مستند نیلوفران آبی و تله فیلم شهید یوسف قربانی گفت: - سید شمس الدین موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز فعالیت های برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان از اواخر سال 1398 خبر داد و اظهار کرد: کمیته های 22 گانه کارهای خود را آغاز کرده اند.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فعالیت های کنگره با نام شهدا از سال گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: در سال گذشته 350 سری جهیزیه و ساخت خانه محرومان به نام شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 550 ساعت مصاحبه با رزمندگان و خانواده های شهدای استان زنجان ضبط شده است، بیان کرد: 248 هزار برگ عکس، 344 هزار اسناد دوران دفاع مقدس از خانواده ها، رزمندگان و عملکرد یگان های رزمی و یک هزار نگاتیو در این زمینه جمع آوری شده است.

موسوی با اشاره به اینکه تا کنون آلبوم یک هزار شهید استان زنجان آماده شده است، عنوان کرد: باقی مانده آن نیز تا زمان برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان آماده سازی می شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ساخت یادبود برای دیدار با خانواده های شهدا آغاز شده است، عنوان کرد: با خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستند «نیلوفران آبی» برای کنگره 3535 شهید زنجان

ساخت مستند «نیلوفران آبی» برای کنگره 3535 شهید زنجان