مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-13سياسي

راه اندازی دفتر الکترونیک درآمد دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور


مدیرکل دفتر توسعه نرم افزار سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: دستورات لازم جهت الکترونیکی کردن دفتر درآمد توسط دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک این سازمان از روز های پایانی سال گذشته به ادارات کل استان ها صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی هدایت فر مدیرکل دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد اظهار داشت: در راستای اجرایی نمودن ماده 11 آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی یکی از دفاتر موجود در دفاتر اسناد رسمی دفتر درآمد است که به منظور ثبت کلیه وجوهی است که به منظور ثبت سند مقرر است که شماره قبض هزینه های مزبور در آن قید می شود.

وی افزود: بر اساس ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور سازمان ثبت اسناد مکلف است دفاتر موضوع قانون ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و مقررات مرتبط با آن ها را با تهیه نرم افزار لازم بصورت الکترونیک به نحوی ساماندهی نماید که صحت، تمامیت، اعتبار و انکارناپذیری آن تأمین شده باشد؛ اطلاعات دفاتر الکترونیک جایگزین دفاتر دست نویس می گردد و دارای اعتبار قانونی خواهد بود.

مدیرکل دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد تصریح کرد: با عنایت به اینکه سران دفاتر اسناد رسمی طبق ماده 10 دستورالعمل اجرایی طرح سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه در دفاتر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر الکترونیک درآمد دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور

راه اندازی دفتر الکترونیک درآمد دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور