مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-13اقتصادي

افزایش مصرف و سیستم توزیع دلایل اصلی کمبود سیمان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تایید وجود مشکل سیمان در این استان، به دلایل بروز این مشکل پرداخت و افزایش مصرف، دلالی، رونق پروژه های عمرانی، - ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تایید وجود مشکل سیمان در این استان، به دلایل بروز این مشکل پرداخت و افزایش مصرف، دلالی، رونق پروژه های عمرانی، آورهال واحدهای تولیدی و سیستم توزیع را از دلایل اصلی اثرگذار بر آن دانست.

محمود رضایی کوچی سه شنبه 24 فروردین در خصوص کمبود سیمان در فارس به خبرنگاران گفت: ظرفیت اسمی تولید سیمان در فارس روزانه بین 12 تا 13 هزار تن و تولید برخی کارخانه های سیمان استان روزانه 2 تا سه هزار تن و نیاز استان 10 هزار تن است.

رضایی با بیان اینکه در شرایط معمول، حجم تولید روزانه سیمان، مازاد بر مصرف و نیاز داخل است، گفت: در فصل زمستان سوخت گاز کارخانه های سیمان با هدف تامین گاز مورد نیاز مشترکان خانگی، کاهش می یابد و اگر سوخت جایگزین به واحدهای تولیدی نرسد، تولید با کاهش مواجه و تاثیرات آن در جامعه مشهود خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه تمام مشکل کمبود سیمان در بازار متوجه موضوع سوخت نبوده و دلایل دیگری نیز در ایجاد این شرایط اثر گذار است، افزود: بخشی از مشکل کمبود سیمان که مرتبط با کمبود سوخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف و سیستم توزیع دلایل اصلی کمبود سیمان است

افزایش مصرف و سیستم توزیع دلایل اصلی کمبود سیمان است