مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-13اقتصادي

پشتیبانی دادگستری استان مرکزی از صنایع و بنگاه های اقتصادی


دادگستری استان مرکزی با استمرار حمایت های قانونی خود از صنایع و بنگاه های اقتصادی، در جهت مانع زدایی در این حوزه گام بر خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نامگذاری امسال که سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قرار گرفته است اظهار کرد: دستگاه قضایی در سالی که گذشت حامی اصلی صنایع و بنگاه های اقتصادی کشور بود و امسال نیز با استمرار حمایت های قانونی خود در جهت پشتیبانی و مانع زدایی گام بر خواهد داشت.

وی افزود: آمارهای مختلف اخذ شده از حوزه های گوناگون صف و ستاد در دادگستری استان در سال گذشته، نشانگر حرکت رو به جلو و افزایش عملکرد دستگاه قضایی استان در راستای سیاستهای کلی و محوری ریاست معظم قوه قضاییه بوده و توانسته است تا حدی رضایتمندی مردم را جلب کند.

تحقق اهداف سند تحول قضایی اولویت دستگاه قضایی استان مرکزی در سال 1400 رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در سال 1400 دادگستری استان مرکزی در بخش های مختلف باید کاملاً برنامه محور حرکت کند و این برنامه ها در راستای اجرای سند تحول قضایی و دستورالعمل های رییس معظم قوه قضاییه باشد چرا که سند تحول قضایی چراغ راهی است برای رسیدن به اهداف متعالی دستگاه قضایی که همان اجرای عدالت واقعی و رضایتمندی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی دادگستری استان مرکزی از صنایع و بنگاه های اقتصادی

پشتیبانی دادگستری استان مرکزی از صنایع و بنگاه های اقتصادی