مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-13سياسي

پزشکی قانونی نیازمند دانش به روز در زمینه تشخیص زمان مرگ است


پزشکی قانونی برای انجام وظایف و تحقق اهداف خود نیازمند دانش و فناوری های روز در زمینه های مختلف تشخیص زمان مرگ، - رییس اندیشکده پزشکی قانونی گفت:پزشکی قانونی برای انجام وظایف و تحقق اهداف خود نیازمند دانش و فناوری های روز در زمینه های مختلف تشخیص زمان مرگ، زمان بروز صدمات و.

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرزاق برزگر در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کارآفرینی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با قدردانی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره کارآفرینی گامی مؤثر در شناساندن پزشکی قانونی و جذب و استفاده از ظرفیت های علمی دانشمندان و نخبگان کشور در پزشکی قانونی است.

وی افزود: پزشکی قانونی برای انجام وظایف و تحقق اهداف خود نیازمند دانش و فناوری های روز در زمینه های مختلف تشخیص زمان مرگ، زمان بروز صدمات، مسمومیت ها و.

است که با بهره گیری از علوم و تکنولوژی جدید می توان به آن دست یافت.

برزگر با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات در پزشکی قانونی اظهار داشت: با استفاده از دانش روز در حوزه فناوری اطلاعات می توان زمینه ایجاد پزشکی قانونی هوشمند را فراهم کرد.

وی مهم ترین اصل در ارائه طرح و ایده برای پزشکی قانونی را توجه به سرعت و دقت بالا عنوان و تصریح کرد: بسیاری از ایده ها و طرح هایی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی نیازمند دانش به روز در زمینه تشخیص زمان مرگ است

پزشکی قانونی نیازمند دانش به روز در زمینه تشخیص زمان مرگ است