مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-13اقتصادي

وزیر راه: یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور شناسایی شد


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی در کشور شناسایی شده و فهرست آن در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفته است، سامانه ثبت املاک و اسکان را راهی برای تعادل عرضه و تقاضا در بازار مسکن معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد اسلامی روز سه شنبه در حاشیه آیین عملیات احداث یک هزار و 800 واحد مسکونی در اسلامشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم برای ورود به سامانه ثبت املاک و اسکان بیان داشت: در مقابل تلاش و تهاجمی که افرادی ناآگاهانه و متاثر از فعالیت ضد انقلاب و کسانی که به سوداگری، تلاطم و سفته بازی در بازار مسکن مشغول هستند، مردم استقبال خوبی از ثبت نام در سامانه ثبت املاک و اسکان داشتند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مهلت پیش بینی شده برای اجرای این طرح مناسب است و هم اینک برای تحمل سامانه از آخرین شماره کد ملی نوبت بندی کرده ایم.

اسلامی با بیان اینکه مردم باید بدانند که اجرای این طرح به نفع آن ها است و امتیازی برای دولت نیست، تاکید کرد: دولت و مجلس باید کاری می کردند تا جریان پولی بازار مسکن سامان دهی شود و اجرای این طرح نقطه آغازی برای تحقق این مهم است.

وی با اشاره به اینکه منافع سرمایه گذاران بخش مسکن با اجرای این طرح به مخاطره نمی افتد، گفت: مهم این است که بتوانیم با ایجاد فرصت سرمایه گذاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور شناسایی شد

وزیر راه: یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور شناسایی شد