مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-13اقتصادي

قطار رشت کی به انزلی می رسد؟


در شرایطی که قرار بود راه آهن رشت در بهار امسال به کاسپین و پس از آن به انزلی برسد تا خلیج فارس به دریای خزر متصل شود، مشخص نیست این خط ریلی دقیقا چه روزی افتتاح خواهد شد و به نظر می رسد مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است.

- در شرایطی که قرار بود راه آهن رشت در بهار امسال به کاسپین و پس از آن به انزلی برسد تا خلیج فارس به دریای خزر متصل شود، مشخص نیست این خط ریلی دقیقا چه روزی افتتاح خواهد شد و به نظر می رسد مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خط ریلی قزوین-رشت پس از افتتاح در سال های گذشته قرار بود تا بندر کاسپین و پس از آن انزلی ادامه پیدا کند تا دریای خزر از طریق ریل به خلیج فارس متصل شود.

اما برای ریل گذاری در این مسیر مشکلات بسیاری به وجود آمد که یکی از آن ها تاخیر در دریافت مجوز زیست محیطی برای راه آهن رشت – انزلی بود.

چرا که عباس خطیبی - در این مسیر آغاز شد و به گفته محمد باقر نوبخت –رییس سازمان برنامه و بودجه- مقرر شد تا پایان سال 1399 این خط ریلی تکمیل شود اما این اتفاق نیافتاد.

البته خیراله خادمی –مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور- درباره این پروژه گفت: راه آهن رشت- انزلی 41 کیلومتر است که در ادامه مسیر راه آهن قزوین- رشت، مرکز استان گیلان را به بندر انزلی متصل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار رشت کی به انزلی می رسد؟

قطار رشت کی به انزلی می رسد؟