مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-13اجتماعي

سامانه بارشی سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی از بعد از ظهر سه شنبه در ارتفاعات نیمه شمالی استان فعال می شود و در روزهای آینده برخی نقاط دیگر استان را نیز دربر می گیرد.

- زاهدان - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعد از ظهر سه شنبه سامانه بارشی در ارتفاعات نیمه شمالی استان فعال می شود و در روزهای آینده برخی نقاط دیگر استان را نیز دربر می گیرد.

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از بعدازظهر سه شنبه بارش های همرفتی ابتدا نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان و سپس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق، ارتفاعات شرقی، مرکزی و جنوبی استان را فرا می گیرد.

وی افزود: رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ از جمله پدیده های مورد انتظار از این سامانه هم رفتی در نقاط مختلف استان است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به ویژگی بارش های همرفتی در رگبارهای شدید در بازه زمانی کوتاه، احتمال آب گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

حیدری گفت: عمده آثار مخاطره آمیز شرایط پیش رو لغزندگی جاده های مواصلاتی، احتمال جاری شدن روان آب در مسیل های خشک به ویژه در روز پنج شنبه و احتمال برخورد صاعقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

سامانه بارشی سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد