مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-13اقتصادي

نظارت بر بازار عرضه استان مرکزی با انجام 8883 بازرسی و نمونه برداری


مدیرکل استاندارد استان مرکزی از انجام 8 هزار و 731 بازرسی و 152 نمونه برداری در راستای طرح سالانه نظارت بر اجرای هماهنگ استانداردهای اجباری (طاها) در استان در سال 1399 خبر داد.

- مهناز جعفریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از انجام 8 هزار و 731 بازرسی و 152 نمونه برداری در راستای طرح سالانه نظارت بر اجرای هماهنگ استانداردهای اجباری (طاها) در استان در سال 1399 خبر داد.

وی با اشاره به جریان سالانه نظارت بر اجرای هماهنگ استانداردهای اجباری در کشور (طاها) توسط سازمان ملی استاندارد افزود: در راستای نظارت بر کیفیت فراورده ها و خدمات عرضه شده در بازار مصرف، ادارات کل استاندارد استان ها بر اساس وظایف تعریف شده، علاوه بر نمونه برداری، نظارت و بازرسی از واحدها و خدمات تحت پوشش، بر تولیدات عرضه شده از سایر استان ها در سطح بازار عرضه استان تحت پوشش خود نیز نظارت می کنند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی با بیان اینکه نظارت ها باعث ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و افزایش کیفیت بازار عرضه محصولات و سوددهی و پشتیبانی از تولید داخل می شود، بیان کرد: بازرسان اداره کل استاندارد و شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده این سازمان ضمن بازرسی و نمونه برداری از کالاها و خدمات بازاری مشمول استاندارد اجباری، نسبت به آزمون موارد نمونه برداری شده از بازار مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار عرضه استان مرکزی با انجام 8883 بازرسی و نمونه برداری

نظارت بر بازار عرضه استان مرکزی با انجام 8883 بازرسی و نمونه برداری