مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-13اقتصادي

گوجه سبز نوبرانه کرمانشاه به بازار آمد/ کیلویی 350 هزار تومان


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه گوجه سبز نوبرانه در کرمانشاه به بازار آمده، گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز بسته به کیفیت آن بین 300 تا 350 هزار تومان است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه گوجه سبز نوبرانه در کرمانشاه به بازار آمده، گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز بسته به کیفیت آن بین 300 تا 350 هزار تومان است.

منصور احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برداشت گوجه سبز نوبرانه از باغات روستای پیران شهرستان سرپلذهاب آغاز و محصول تولیدی این باغات روانه بازار مصرف شده است.

وی با بیان اینکه محصول تولیدی در باغات این روستا عمدتا روانه بازار تهران، اصفهان و سایر استان ها می شود، ادامه داد: محصول تولیدی در باغات این روستا به دلیل نوبرانه بودن قیمت بالایی داشته و هم اکنون بسته به کیفیت آن بین 300 تا 350 هزار تومان قیمت دارد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: محصول گوجه سبز به دلیل حساسیت بالا به ضرب دیدگی صرفا با دست برداشت می شود و از این نظر اشتغال زایی بالایی دارد و از ابتدا تا پایان فصل برداشت بیش از 50 هزار نفر روز اشتغال زایی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوجه سبز نوبرانه کرمانشاه به بازار آمد/ کیلویی 350 هزار تومان

گوجه سبز نوبرانه کرمانشاه به بازار آمد/ کیلویی 350 هزار تومان