مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-13اقتصادي

عواقب اجتماعی کووید 19 را جدی بگیرید


رییس هیأت مدیره انجمن ققنوس، در نامه ای به وزیر بهداشت، نسبت به عواقب اجتماعی بحران کووید 19 در کشور، نکاتی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد فاطمی، در این نامه به سعید نمکی، نوشته است: با توجه به همه گیری کووید 19 و با همه تمهیدات در نظر گرفته شده، تعداد افرادی که مبتلا می شوند و جان خود را از دست می دهند به طور مرتب نوسان دارد و آینده ای مبهم را به تصویر می کشد.

واکسیناسیون هرچند تأثیرگذار بوده است اما پوشش ناکافی برای همه و درصد کم واکسیناسیون در کشور، موتاسیون های مکرر ویروس و اطلاع ناقص از میزان تأثیرگذاری واکسن ها نتیجه گیری را با مشکل مواجه کرده است.

بدیهی است علوم پزشکی و تکنولوژی به تنهایی نمی توانند بر این مشکل غالب گردند و رفتار انسان ها در کنترل این پاندمی نقش اساسی دارد.

بنا بر آخرین گزارش ستاد ملی کرونا 80 درصد ایرانی ها پروتکل های توصیه شده را رعایت نمی کنند.

چگونه می توان این رفتار را تجزیه و تحلیل کرد؟ آیا تاکنون متخصصین علوم انسانی، روانپزشکان، روانشناسان، متخصصین علوم اجتماعی و جامعه شناسان در کنترل این پاندمی نقشی داشته اند و رفتار مردم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راه حل هایی ارائه شده است؟ همانطور که مستحضر هستید حتی یک نفر از حوزه علوم اجتماعی یا علوم انسانی نیستند؟ و این در حالی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب اجتماعی کووید 19 را جدی بگیرید

عواقب اجتماعی کووید 19 را جدی بگیرید