مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13سياسي

نشست مجازی «مهدویت در آیینه رمضان» در لاهور برگزار شد


در آستانه ماه مبارک رمضان نشست مجازی با موضوع «مهدویت در آیینه رمضان» با همکاری و مشارکت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و سفیران رسالت پاکستان (بانوان) لاهور برگزار شد.

- در آستانه ماه مبارک رمضان نشست مجازی با موضوع مهدویت در آیینه رمضان با همکاری و مشارکت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و سفیران رسالت پاکستان (بانوان) لاهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مجازی مهدویت در آیینه رمضان در لاهور پاکستان برگزار شد.

در این نشست استادان و طلاب حوزه علمیه خدیجه الکبری، اعضای سفیران رسالت لاهور و علاقمندان و فعالان دینی با بیان جایگاه ممتاز ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن به ارتباط نزدیک این ماه پربرکت با آموزه های مهدویت (عج) پرداختند.

پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، رباب رضوی از مسئولان سفیران رسالت پاکستان با بیان اهمیت جستجو و تلاش برای فهم بهتر دین از سوی نسل جوان جامعه گفت: مهدویت و منجی تنها به شیعیان محدود نمی شود بلکه همه خداباوران و یکتاپرستان به آن باور قلبی دارند.

وی با بیان اوصاف و ویژگی های پیروان امام زمان (عج) گفت: محبان و فداییان منجی عالم بشریت نسبت به دیگر انسان های عادی، دارای خصوصیات منحصر به فردی از جمله اطاعت از شعائر دینی، ولایت مداری، کنترل بر نفس، حفاظت از عفت و پاکدامنی، دارا بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی «مهدویت در آیینه رمضان» در لاهور برگزار شد

نشست مجازی «مهدویت در آیینه رمضان» در لاهور برگزار شد