مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:352021-04-12فرهنگي

ساعت پخش سریال های رمضانی مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال های احضار ، بچه مهندس ، یاور و رعد و برق به ترتیب از شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما به روی آنتن می روند.

- با شروع ماه مبارک رمضان چهار سریال از شبکه های تلویزیونی پخش خود را آغاز خواهند کرد که اولین سریال حدود ساعت 20 و 45 دقیقه آغاز می شود و آخرین سریال هم حدود ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سریال های احضار ، بچه مهندس ، یاور و رعد و برق به ترتیب از شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما به روی آنتن می روند.

سریال های رمضانی تلویزیون به ترتیب ساعت پخش به شرح زیر است: شبکه سه - یاور سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی از روز چهارشنبه 25 فروردین ماه همزمان با شروع ماه رمضان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این سریال 30 قسمتی، ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است.

بازیگرانی که در سریال یاور ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی.

شبکه دو - بچه مهندس4 سریال بچه مهندس 4 که در ادامه سه فصل پیشین آن در گروه فیلم و سریال شبکه دو تهیه شده است، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 از شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت پخش سریال های رمضانی مشخص شد

ساعت پخش سریال های رمضانی مشخص شد